SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 25 November 2010

mendung bererti hujan

salam...

n3 petang2 nie pasal hari ni yang mendung+gelap+sejuk+hujan... so sekarang nie mendung jer bererti hujan...hihi...
selesai sudah aktiviti memasak untuk makan malam... baru la bleh update blog... akak masak ayam goreng n ikan merah masak lemak cili api jer.. kari daging tengahari tadi ader lagi so tinggal panaskan je la...umah akak ni payah sket selera pelbagai ...
tapi berukben slow ler... huhu.. dengan cuaca macam nie... lagi la  lembasssss...addeh...
gambo tak nampak lak mendung...ekeke...
ader kilat n guruh lak... benti dulu ler...

k sambung balik... hehehe...




tadi sempat la akak n anak2 minum petang jap...terajin lak mama diorang nie kan... sebenarnya masa p market tadi akak sempat la beli juadah untuk petang...  isabella n kuih bom (tapi edisi kecik)...hihi... korang tengok jer la... sapa yang tak tau kuih isabella tu apa sila perhatikan gambo kat bawah nie ek... teka yang mana satu k...


yang besau tu ler kuih isabella... nama market tol... hihi... sebenarnya getuk ubi yang digoreng... sedap tau kuih nie... anak2 akak suka kuih ni...

addeh...tekak dah mula rasa perit lagi... macam nak mula batuk lagi  nie... letih la bila batuk, badan rasa sengal2 jer...ermmm..



6 ulasan:

Fello Ariza berkata...

kt shah alam mendung da...

huhu..

tice lin berkata...

sini dah ujan dik...

AiDa AzRyN berkata...

aida nak sket boleh?;D

tice lin berkata...

bleh2... tapi len kali la... coz yang ni tadi dah abh...hehe

Cik Moon berkata...

kuih isabella? hehe.. 1st time dengar..

tice lin berkata...

cik moon... lin pon pindah dok sini baru tau... getuk ubi kat sini di panggil isabella...hihihi

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog