SPECIAL FOLLOWERS

Rabu, 24 November 2010

kerepek bawang coklat

salam
 
wah2... dah bleh la upload pic... hehe... sebenarnyer cite ni..cite masa on d way nak balik umah dari kampung kak kat johor...
anak sedara akak kat pahang dia pesan soh belikan caterpillar yang besau... huhu... kalau kat sungai besar harganyer bleh dalam RM 60 ... so masa balik dari Johor tu kak singgah lah ayer hitam... dah lama gak lah akak tak singgah ayer hitam kalau balik kampung... almaklumlah tak de benda nak di cari... cari punya cari... ade satu kedai tu harga RM45.90... tak jadi beli... coz rasa bleh dapat lagi murah dari tu... so jumpa satu kedai tu kat tepi jer n tanya punya tanya dia nak RM35... akak try tawar RM30...then dia bagi... wah2...hepinyer... bukan apa, kak ni tak pandai nak tawar menawar... bile dapat harga yang akak nak tu memang rasa bangga ler...hihihi...
k ni ler bendenyer... besau la gak...

nak dijadikan citer ... masa nak balik ke kereta... tiba2 akak terpandang gerai kerepek... nampak macam kerepek bawang tapi warna coklat... ermmm... akak n maman pon masuk la... tokey gerai tu bagi try rasa... sedap lak... tak pernah lak jumpa kerepek bawang perisa coklat.... akak pon beli la sekilo...
ni ler kerepeknyer...
ermmm... tadi akak search kat google... rupa2nya dah banyak perisa kerepek bawang ada strawberry lagi... addeh... kenapalah akak selalu ketinggalan ek...huhuhu..
k la cukup kot tuk n3 kali nie...:)

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni suka! sedaaaap bangat :D

tice lin berkata...

yup2... sedap..sedap..sedap

dya adriza berkata...

wahh!! baru tau la..mana nk dpt ek. sdp ke?!

tice lin berkata...

sedap... akak beli kat ayer hitam, hari tu

Sophie Al-yahya berkata...

hah?tak pernah pn tgk kerepek bawang warne hijau.

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog