SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 29 Mac 2011

KOLEKSI BAJU

salam...
INI BUKAN NAK PROMOTE EH,,, SESAJE JER...
jom cuci mata .. koleksi yang dibawa oleh salah seorang cikgu... untuk cikgi2 kat sini...hehe
 cantik2... berkenan akak... akak dah ambil satu minggu lepas...tak sempat lak nak tunjuk kat korang... tapi yang baru dibawa ni lagi cantik2...huhu...
tak pelah ...
sila2,,, jangan malu2 bukan kena bayar pon...tengok2 jer...:)










ADE YANG BERSULAM N ADE YANG BERBUNGA TAMPAL.... SANGAY CANTIK, MENARIK N MEMANG D BOMB...:)

jackie chan dies of heart attack

salam...
terkejut akak baca berita nie... dapat tau dari rakan facebook...
sahih ke? bleh caya ke?
A Los Angeles hospital has announced that Jackie Chan has died. Legendary Hong Kong actor who has appeared in over 100 films died last night after a heart attack. He was promoting his latest film, ‘Kung Fu Panda 2′. The doctors says that his busy schedule was causing extreme stress and putting too much pressure on his heart. Chan have to go to Hong Kong today to start shooting on his next film ’1911 ‘.
kalau nak tau lebih lanjut sila klik link  nie...
ermmm... betul ke tak nie? ada sapa2 de info tak... 
kalau betul la... sedih gak.. coz akak ni membesar dengan cite2 dia... semua citer dia akak minat...ermmm...
pe2 hal pon takziah pada family dia...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog