SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 14 Oktober 2010

harum subur di hati


salam...

harum subur di hati kalau tak salah lagu kumpulan BPR kan... n3 kali ni bukan sebab lagu or kumpulan rock lagenda ni... tapi mengenai kenangan akak yang masih segar di ingatan.. kita tak sedarkan akan benda tu sehinggalah kita kehilangan die... macam2 benda.. bila ada kita tak reti nak hargai... bila dah takde baru lah tercari2... bila ingat2 balik terasa sangat2 menyesal... kenapa aku tak jaga... kenapa tak tahu menilai... kenapa itu.. kenapa ini... sesuatu yang pernah jadi milik akak... tapi akak telah lepaskan... sesuatu yang akak impikan tapi tak jadi kenyataan.. sesuatu yang akak sayang... tapi tak pandai nak hargai... kalau lah boleh akak putar balik... akak akan buat yang terbaik... tapi sebenarnya Allah masih sayang pada akak.. kawan kak selalu cakap tiap2 satu kejadian yang berlaku de hikmahnya... cuma tunggu masa yang sesuai jer... akak lupa lak ade satu verse tu .. ermmm cam ni kot... kalau salah tolong betulkan ek... Allah bagi matahari pada kita untuk menerangi hidup kita, kita gembira tapi tiba2 Dia ambil matahari tu semula... kenapa rupa2nya dia nak bagi pelangi yang indah berwarna-warni.. sebagai peneman untuk menceriakan kita... itu juga yang terjadi dalam hidup akak.. mungkin kehidupan akak lebih bermakna sekarang.. itu kurnian dari-Nya untuk akak...terima kasih Ya Allah... 'Ya Allah, berkatilah dan redhakanlah hidup kami sekeluarga, amin'


Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog