SPECIAL FOLLOWERS

Jumaat, 14 Januari 2011

English- scheme of work

salam...


addeh awal taun ni macam2 nak kena buatkan... yang peningnyer nak buat rancangan tahunan... taun ni akak kena buat tuk year 3... pe lagi cari mr gugel la..huhu...seb baik dapat... then terus edit2 mana yang patut... alamat kalau nak menaip memang akak fail... ntah bila nak siap kan... so akak dl la kat SINI...hehehe... tq pada sekolah yang telah berkongsi tu....semoga kejayaan milik sekolah anda...amin...

Rabu, 12 Januari 2011

lagi-lagi senario di waktu petang

salam..

akak sekarang tak sempat nak ber entry huhuhu... hanya gambo menceritakan kesibukkan akak sehari2...addeh....
ni rutin akak hampir setiap petang kalau hubby keje...:)...
 suasana ketika 5.45 petang.... parents pon tak ramai...

 suasana akak dengan arissa dalam kereta...



 sibuk dah....murid2 dah keluar... tunggu abang long n danish ...huhu....



Sabtu, 8 Januari 2011

CERITA CINTA

SALAM...

cinta itu indah kan? bagi mereka yang menemukan pasangan yang sesuai yang memberikan kasih sayang hanya untuk kekasihnya...  tapi tak semua orang dapat cinta yang bahagia dan sejati... ermmm... ada yang hanya indah pada awal... ada yang terpaksa menempuh pelbagai dugaan... ada yang mati kerana cinta.. addeh... cinta manusia kan...huhu...

k la sambung tido jom... dah dekat pukul 230pg nie...:(

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog