SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 6 Disember 2010

ahad d hati kami

SALAM...

anak2 permata berharga...betul tak?... hehe... semalam ahad 5.12.10....kitorang p ler jalan2 ke SURIA KLCC... sesajer jer... lagipon abang long tu nak sangat p... yang hubby akak ni plak jenis tak suka nak saje2 jalan2...kalau keluar tu mesti bersebab... huhuhu.... tapi sib bek la, terbuka pintu hati hubby akak tu nak p kl...n terus ke suria klcc...hepi ler abang long... konon2 nak p petrosains ler.. ermmmm... orang bersusun...pe lagi hubby akak dah bagi sign...(tak payah la tu)...addeh... 

tapi sempat lah beli souvenier... abang long beli pencil case, danish beli bola dinosaur... hubby beli mould & paint dinosaur...mama je takde beli pe2....huhu
takpe la...so kitorang jalan2 n cuci mata je, dah tak jadi kan...  pas makan2 terus p cm... ermmm faveret hubby la... coz kat sana banyak benda yang dia suka... huhu... tapi yang bestnyer... akak dapat beli baju untuk Arissa... hihi... cheongsam, gaun2 ala2 cheongsam, baju kurung... semua tu akak beli untuk majlis perkahwinan adik lelaki akak... tema bertandang ke rumah pompuan pink or pic...kat umah akak lak warna biru...hehehe...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog