SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 6 Julai 2009

cerite panas

salam...
bertemu lagi dalam ruangan bicara hati... hehehe... macam rancangan tv lak...
pagi tadi aku nak p buat kad untuk ibu2 mengandung... al maklumlah keadaan aku sekarang...:"> sememangnya kena pemantauan dari awal... dengan konfidennya aku menunjukkan surat dari doktor.... tp alangkah malangnya tak di terima kerana aku tak bawa kad merah yang lama n sijil nikah... addeh... aku ni pon ingat2 lupa.. dah lima taun berlalu... huhuhu...
dengan hampanya aku pon menuju ke sekolah... segan lak rasa dah 2 minggu meninggalkan alam persekolahan nie... aku drive masuk n parking kat hujung sekali... tempat parking besa aku dah di ambil chekgu len...
cikgu-cikgu len ade taklimat rupenya... ptt la kelas bising semacam... aku melangkah ke kelas 3 HE.. sib bek senyap... kalau tak naik lagi darah aku...huhuhu... masuk wad lagi..
masuk je bilik guru.. ade lak cite panas... aku panas tinge gak dengar... entah lah dunia... apa nak jadi gaknya... malu di buatnya.... macam2 jadi sepanjang ketiadaan aku kat sekolah....

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog