SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 14 Mac 2017

Masih ada yang sayang..

Assalamualaikum,
Huhu..  Cerita petang semalam..

Ni la akibat tak dengar kata..  
Bila kakak2 n adik2 kat sekolah tegur tak nak dengar..  Terpaksa masuk air sebotol n ambil insulin..  
Lain kali dengar nasihat ya sha..  
Jangan buat degil sendiri je..
Kwn2 bg nasihat utk kebaikan bukan utk memudaratkan.. 
Kawan2 masih sayang lg kat awak tu.
Ingat2, but as long as akk tak kena masuk wad..
Dah cukup bagus dah.. Hihi
Kalau tak macam mana nak urus anak2 ..
Rindu ngan baby Rayyan lg.. 
meme tak tertahan rindu..
busyuk ashem mama tu..
ok la...
kesimpulannya, jaga makan n minum.. 
jangan makan terlalu banyak yang bergula.. 
kawal minum air manis.. 
nak rasa manis.. 
guna stevia..

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog