SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 16 November 2010

hari terakhir sesi persekolahan 2010

salam...

addeh... hehe... hari ni hari terakhir sesi persekolahan...merdeka....cewahhh... takdenyer merdeka... nanti mesti bosan dok umah jer kan... lagi kat umah mesti banyak lagi kerja nak dibuat... nak persiapkan anak teruna akak yang akan memasuki tahun 6 tahun depan... mengikut result akhir tahun... dia layak masuk kelas kedua...huhuhu... takpe la... ok la tu... nak push sangat pon susah... kalau anak pompuan nak juga dengar cakap... anak teruna nie... selamba die jer...
akak baru siap settlekan sumer keje sebelum bercuti....huhu.... mintak2 lah... semua ok dah... tapi GB dah pesan tadi... kalau de pe2 hal... cikgu2 boleh dipanggil waktu cuti nanti... bersiap sedia la...hahahahampeh....
tadi kemas meja yang dah bersarang hampir setahun... banyak la yang kena buang... kalau tak sumer nak disimpan... ni pon ader separuh buku lagi tak berkemas.....
alamak... baru jer ader annoucement untuk pertukaran kelas...addeh....k la... nanti akak sambung citer lagi...
ermmm... tak sempat la nak hapdet ari tu...huhu...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog