SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 18 April 2011

hari tanpa sejarah

salam...
akak merasakan hari ni berlalu tanpa apa2 yang berlaku... takde yang spesel... hanya hari yang biasa sangat...coz, balik dari sekolah tadi kak telah mengasingkan diri sendiri tanpa melakukan apa2 kerja... hanya memerap dalam bilik n tidur... addeh... apa yang terjadi dengan akak???? ermmmm... semua benda hari ni diserahkan kepada hubby akak... nasib baik dia memahami... mungkin perubahan hormon kot... atau pembawaan baby... ntah la... sapa yang harus dipersalahkan??? mereka dan keluarga mereka atau diri akak sendiri...huhu...
then, tiba2 dah petang n senjakala ni akak boleh terbuka lappy n terbuka la blog... cuma rasa nak meluahkan apa yang terbuku di hati... melihat apa yang tersurat mentafisr apa yang tersirat... andai ditemui ketenangan di hati.. membuka minda yang seakan2 mati.... mencari erti yang sukar untuk di mengertikan... untuk apa semua ni...

udahnya tetap hati sendiri yang parah... bila ada teman yang mengatakan kesunyian kerana tiada orang tersayang di sisi...tiada yang boleh menemani.. sepatutnya akak bersyukur.. kerana ada yang sentiasa di samping akak.. cuma ada masa kita perlu bersendirian... ada masa perlu merawat diri sendiri...muhasabah diri... mencari apa yang silap n kelemahan... betulkan mana yang patut... buang mana yang tak elok... bagaimana caranya... ermmmm

malaslah..

salam...
hari monday yang malas... macam2 cite ari nie dengar...n pas nie macam2 benda nak kena buat... tapi semuanya malas... malas n malas... addeh... penyakit betul...
kalau lah dapat di buang penyakit ni kan...ermmm...
zikir banyak2 buang penyakit malas ni...
tapi kepala otak lembab semacam... cam ner? susah...susah kan????...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog