SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 29 Julai 2010

blurrrrr.... Taubat Maksiat

salam...

apa nak di merepek merabankan ek.... ermmm...

tenang2kan la ati yg gundah nie... layan lagu je la kot...WALI BAND...taubat maksiat


Dengarlah hai sobat
Saat kau maksiat
Dan kau bayangkan ajal mendekat
Apa kan kau buat
Kau takkan selamat
Pasti dirimu habis dan tamat

Bukan ku sok taat
Sebelum terlambat
Ayo sama-sama kita taubat
Dunia sesaat
Awas kau tersesat
Ingatlah masih ada akhirat

Astafighrullahal’adzim

Reff:
Ingat mati, ingat sakit
Ingatlah saat kau sulit
Ingat ingat hidup cuman satu kali

Berapa dosa kau buat
Berapa kali maksiat
Ingat ingat sobat ingatlah akhirat

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Pandanglah ke sana
Lihat yang di sana
Mereka yang terbaring di tanah
Bukankah mereka
Pernah hidup juga
Kita pun kan menyusul mereka

Astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim
Cepat ucap astafighrullahal’adzim

ada kawan kat fb nasihatkan soh maafkan semua orang sebelum tido jadi hati akan tenang...tapi tu la, manusia kan ada yang macam akak nie... nak maafkan tp cuma mulut je kata maaf, kat hati... ermmm... jadi sedaya upaya malam ni dengan ikhlas n tulus akan cuba maafkan semua orang ... harap2 sumenya ok...:)


salah ke?


salam...

salah ke kalau murid tolong cikgu?????.... pada hal cikgu tu tak minta tolong pon... ermmm... murid2 tu sendiri yang volunteer nak buat n mereka buat bukan waktu belajar... kebetulan mereka tak mau ke kantin.... konfius akak... budaya tolong menolong tak di benarkan ke kat sekolah nie... cam ne tu... terasa akak, bila ada yang tegur....:( macam kita yang paksa murid2 tu buat keje... kalau budaya tolong menolong tak bleh di terapkan kat sekolah... cakap je la... MURID TIDAK DI BENARKAN MEMBANTU CIKGU....:(...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog