SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 29 Julai 2010

salah ke?


salam...

salah ke kalau murid tolong cikgu?????.... pada hal cikgu tu tak minta tolong pon... ermmm... murid2 tu sendiri yang volunteer nak buat n mereka buat bukan waktu belajar... kebetulan mereka tak mau ke kantin.... konfius akak... budaya tolong menolong tak di benarkan ke kat sekolah nie... cam ne tu... terasa akak, bila ada yang tegur....:( macam kita yang paksa murid2 tu buat keje... kalau budaya tolong menolong tak bleh di terapkan kat sekolah... cakap je la... MURID TIDAK DI BENARKAN MEMBANTU CIKGU....:(...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

4 ulasan:

Ayen Giggs berkata...

Kelakor betullaa sape yg tegur tu kan cikgu.Senang gini jelaa,biarlaa ape dieorg nak ckp janji kite tau ape yg kite buat.Nak ikutkan mulut org mmg x penah ok...

lin berkata...

ayen... bukan nak pk sgt.. tapi jadi pelik... ntah la...

sop berkata...

kadang tu saja nak jd isu jer..
kat sekolah la kita nak terap semuanya.. kalau tak, bila lagi?

teringat isu murid kena byk buat homework, siapa rugi?

lin berkata...

sop... tu la pasalnyer... tak bleh tahan... ermmm

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog