SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 29 Julai 2010

blurrrrr.... Taubat Maksiat

salam...

apa nak di merepek merabankan ek.... ermmm...

tenang2kan la ati yg gundah nie... layan lagu je la kot...WALI BAND...taubat maksiat


Dengarlah hai sobat
Saat kau maksiat
Dan kau bayangkan ajal mendekat
Apa kan kau buat
Kau takkan selamat
Pasti dirimu habis dan tamat

Bukan ku sok taat
Sebelum terlambat
Ayo sama-sama kita taubat
Dunia sesaat
Awas kau tersesat
Ingatlah masih ada akhirat

Astafighrullahal’adzim

Reff:
Ingat mati, ingat sakit
Ingatlah saat kau sulit
Ingat ingat hidup cuman satu kali

Berapa dosa kau buat
Berapa kali maksiat
Ingat ingat sobat ingatlah akhirat

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Pandanglah ke sana
Lihat yang di sana
Mereka yang terbaring di tanah
Bukankah mereka
Pernah hidup juga
Kita pun kan menyusul mereka

Astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim

Repeat Reff

Cepat ucap astafighrullahal’adzim
Cepat ucap astafighrullahal’adzim

ada kawan kat fb nasihatkan soh maafkan semua orang sebelum tido jadi hati akan tenang...tapi tu la, manusia kan ada yang macam akak nie... nak maafkan tp cuma mulut je kata maaf, kat hati... ermmm... jadi sedaya upaya malam ni dengan ikhlas n tulus akan cuba maafkan semua orang ... harap2 sumenya ok...:)


7 ulasan:

Siti berkata...

best kan lagu ni.. sy pun suke lagu ni.. ^_^

lin berkata...

yup... siti....:)

intan berkata...

mmg superb la lagu ni~!

lin berkata...

layan... berhibur sambil mengingatkan kita kan

AngahSayang2314 berkata...

singgah siniii ya bertaubatt

Kamsiah berkata...

salam
haha akak bermasam muka dgn jiran dgn lagu2 waliband ni...
dia dok on lagu ni 24 jam...volume tahap maksimum...
akak dah la tak minat gila dgn lagu2 indon...

lin berkata...

wslm... hehehe... minat lagu nie coz ade unsur pengajaran

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog