SPECIAL FOLLOWERS

Jumaat, 1 Oktober 2010

degil vs stubborn...

salam...

geram sungguh dengan anak2 murid nie... tak faham2 bahasa.. dah dibgtau di sekolah tidak di benarkan buka laman yang tidak berkaitan dengan pendidikan... tapi tu la jenis yang tak faham bahasa+degil+stubborn... hampeh tul...
nanti masuk dalam kelas mula lah buat perangai lak... melawan+balas dendam la tu...
murid2 sekarang kan.. payah tul... cabaran n dugaan betul... addeh... dah la nak menjentik or rotan dah tak di benarkan... tapi kalau dah perangai cam nie cam ne?
dulu zaman akak sekolah, jangan kata rotan, junjung kerusi, ketuk ketampi, kena lempang... tu dah biasa... sebab cikgu2 dulu nak mendidik anak bangsa jadi manusia... tapi budak2 sekarang, tak bleh di jentuk langsung...
kat sekolah akak... darjah satu dah pandai selak kain budak perempuan, buat aksi2 yang melampau... nak dibuat cam ne tu? dah refer pada guru disiplin... tp tu la, tetap macam tu gak...hampeh...
cikgu2 bukan setakat migrain lagi dah sampai tahap imigresen dengan perangai dak2 nie... sib baik la sekolah rendah... kalau sekolah menengah gaknyer... dengan macam2 kes lagi,tak tau la nak cakap per...
tp diorng ni la bakal mentadbir negara akan datang.. cam ne ek...

fikir2 kan la.. apa yang harus di lakukan...huhu

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog