SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 28 Julai 2011

badai di hati

salam...
addehh.. di saat ini... harimau malaya tengah bergelut dengan singa di stadium bukit jalil... akak lak bergelut dengan badai di hati...
kenapa Allah menduga akak... sedangkan akak rasa akak tidak setabah itu... akak pertaruhkan segala2 milik akak untuk dia... even kegembiraan n kebebasan anak2 akak... kenapa? tak cukup lagi ke?
dulu akak selalu cuba meredakan segala2nya dengan ayat " andai tak bahagia kat dunia ni, mungkin akak akan bahagia kat 'sana' nanti"... tapi tu cuma sekadar ungkapan...hati yang luka... tetap luka... sukar untuk di ubati...
entah sampai bila?
badai tetap melanda... walau cuba untuk akak elak... tak pernahnya lepas.. 
mungkin akak perlu untuk lepaskan... sebabnya... akak juga berhak untuk bahagia....kenapa perlu untuk menangis...
hanya kerana dia yang tak pernah cuba untuk menghargai...:(
untuk apa? 
sekiranya dia ingin mencari insan secantik Balkis... cari la... sekiranya dia merasakan kasihku tidak setulus Zulaikha pergila... sekiranya dia merasakan aku tidak sekuat Siti Sarah... aku mengalah... aku tidak sesempurna dan tidak seistimewa Siti Khadijah...itu yang pastinya....:(
sangat2 down la nie...
semoga Allah... kuatkan dan tabahkan hatiku...aminn....

Khamis, 21 Julai 2011

UJIAN LAGI...

Salam...
addeh... letih periksa pertengahan tahun tak abih lagi... ni dah nak ujian lagi... next week lak tu... ermmm..
kali ni semua markah kena online...huhuhu...
kalau ada cikgu yang tak masukkan markah kena detect n kena jawab... besa guru kelas memang kena masukkan markah sendiri... hehe... cikgu2 subjek len la... la ni pendidikan jasmani pon kena buat ujian...
mengeluh gak cikgu2 pj... coz selama ni tak pernah buat soalan pjk... sama gak dengan cikgu muzik...hihi... pening nak cari soalan...
pas ni mula lah pening kepala nak menanda lagi paper...huhuuhu... mood swing... ermmmm

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog