SPECIAL FOLLOWERS

Jumaat, 16 Julai 2010

minyak naik harga...????

salam...

isu minyak naik mesti jadi topik hangat hari ni kan...

ada yang kisah n ada gak yang buat tak kisah... tapi yang tak bestnyer kalau minyak naik harga barang pon turut naik gak. bagi yang gaji kaw2 tu ok la... bagi yang gaji ciput jer, alamak mengeluh lah jawab nya...

ada gak member yang cakap, baru naik 5 sen dah melenting. dia boleh cakap macam tu, coz tengok lah jawatan dia apa n gaji berapa... anak pon dah besau2... cuba anak kecik2 lagi, ada yang masih sekolah, ada yang masih guna lampin pakai buang n susu tepung... bayangkan perbelanjaan sebulan ditambah dengan kenaikan harga minyak...ermmm.. tu belum barang2 lain naik harga...

bagi aku lak... kena la tengok pada diri sendiri... kalau bijak uruskan kewangan Insyaallah, masih bleh bertahan.. beringat2....


Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog