SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 29 September 2009

berat bertambah...tulun2

addeh... berat ku semakin bertambah... memang lah normal kalau pregnant... tapi dalam sebulan 2 kg naik... cam ne tu... nak kurangkan makan, tak boleh pulak... sebab selera selalu ader... walau pon makan nasi, kicap dan telur mata... bertambah 2 kali lagi..:)..
kalau naik 2 kg sebulan, aku ada 4 bulan lagi... 4x2= 8kg... wah!!!.. beratnya aku nanti...????!!!!!
jenuh nak kuruskan badan...:-p..( macam lah aku kurus sangat dolu)...hihi...
kak su tolong2... akak dah makan jus mate 5... saya lom boleh lagi... nak tunggu 7 bulan lagi... mesti saya cam belon ek... di pam2 gamaknya...:-p
alahai.. pe2 hal pon aku tak sabar nak tunggu 4 bulan lagi... windu nak dukung baby...hehe... ermmm..

happy aquarium... facebook

salam...
addeh... macam2 game ader... la ni dah tersangkut dengan ikan lak... time boring bleh tengok ikan2 tu berenang2... bagi makan or beli anak ikan baru... warna warni...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog