SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 29 September 2009

berat bertambah...tulun2

addeh... berat ku semakin bertambah... memang lah normal kalau pregnant... tapi dalam sebulan 2 kg naik... cam ne tu... nak kurangkan makan, tak boleh pulak... sebab selera selalu ader... walau pon makan nasi, kicap dan telur mata... bertambah 2 kali lagi..:)..
kalau naik 2 kg sebulan, aku ada 4 bulan lagi... 4x2= 8kg... wah!!!.. beratnya aku nanti...????!!!!!
jenuh nak kuruskan badan...:-p..( macam lah aku kurus sangat dolu)...hihi...
kak su tolong2... akak dah makan jus mate 5... saya lom boleh lagi... nak tunggu 7 bulan lagi... mesti saya cam belon ek... di pam2 gamaknya...:-p
alahai.. pe2 hal pon aku tak sabar nak tunggu 4 bulan lagi... windu nak dukung baby...hehe... ermmm..

4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

siap sedia la kena tido dalam wad lagi tu...

tice lin berkata...

addeh... jangan la... ok dah sekarang nie...huhu..

su berkata...

hehe..ape la one zaba neh...takut2kan org...hehehe...

ala, mkn jusmate5 pon xla nampak kurus...mkn masa gak nk kurus ni sbb lemak tebal dah menyaluti badan! huhu....

nak dukung baby gak! waaaa...

tice LIN berkata...

kak su ade rezeki tu... kena tunggu, usaha + doa...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog