SPECIAL FOLLOWERS

Ahad, 3 Mei 2009

MENGHADAPI HARI ESOK......

SALAM...
cam ne lah hari esok gaknyer... kerisauan nie... huhuhu...
kes apa yang bakal aku hadapi....cheh... macam peguam lak... ber'kes2'...ekeke..

ni lah amanah yang di tinggalkan oleh TICE SU pada aku... ntah ler.. macam2 hal.. doakan lah aku selamat dalam perjuangan 3 hari mendatang nie.. macam nak p berperang jer...:-p

dulu aku cikgu disiplin gak kat sekolah lama... tapi takde lah jumpa macam2 kes.... tu la... kalau sume sama tak best gak kan.. takde cabaran.. tapi ni dah terlebih mencabar... TICE SU dah lama kat sekolah ni... dia dah faham n terlebih masak dengan karenah dak2 kat sini... aku lak belum setahun dah di lantik jadi penolong guru disiplin... sekurang2 nya bagi lah aku masa untuk mengkaji n mendalami background diorang... tergezut aku dibuatnyer... huhuh... mana lah p cikgu2 lelaki ek.. yang tegas n garang sket... biar dak2 ni makan saman... aku yang lemah lembut ni di jadikan guru2 disiplin...hehe... (perasan lagi)...

apa2 hal pon.. minta2 ler takde kes yang bukan2... ermmm... selamat menjalankan tugas TICE LIN...

beringat2... 'budak2 tak salah'... ye ker?

2 ulasan:

ONE ZABA berkata...

selamat jadi polis hari ni. awas...bebudak nak raya sakan sebab tice su tak da tu.

tice LIN berkata...

huhuhu.. takpe... kena leks2.. work smart... pantau ari jauh dulu...ekeke

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog