SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 4 Mei 2009

kes cubit murid ...lak

salam

malam tadi sebelum aku tido... aku baca doa dulu ler...hehe...
tengah2 aku baca doa tu... terdengar satu bite kat tv (tut)... cita pasal murid, kena cubit...ermmm... masuk tv tu... glamer cikgu tu...

tapi rupa2 nya dak tu yang buat hal... p raba dak pompuan... aku yang dengar ni tensen gak... sampai masuk tv... padahal dia yang buat salah... takkan cikgu nak tengok jer.. hampeh tul... parents pon tau anak dia cam ne... ntah lah tak tau nak kata dah...

kita ni nak didik anak dia bagi pandai... kalau budak buat silap depan mata... tak kan awak nak biar jer.. dah besar nak jadi apa?..

dak2 sekarang ni over manje... buat salah tapi parent dok bel... kat sini ade parents siap tanya guru besar.. bila naik cuti sekolah... bukan tanya bila nak cuti...sebab tak tahan nak layan karenah anak dia... tu baru 2 orang... cikgu lak ade 40 orang murid..bayangkan lah.... macam2 karenah... pening tak pening la...

tapi tu la... guru2 di bayar gaji mengajar... mengajar je la... bukan mendidik lagi... macam tu la gak nye...


sama2 la beringat...

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog