SPECIAL FOLLOWERS

Rabu, 1 Mac 2017

Penantian satu penyeksaan

Assalamualaikum...

Huhuhu..  Tajuk entry tak hingat..  But it's true..
Menunggu dan menanti tu menyeksakan apatah lagi dalam keadaan yg kurang menyenangkan..
Bilalah bas ni nak sampai ek..
Tiket pukul 9.15mlm.. Tapi la ni dah pukul 10...
Di tambah lagi dengan cuaca yg sejuk, gerimis..  Alangkah sedapnya kalau kat umah..  Bleh tido awal...
But anything for en.  Somi..  Dia kena out station ke jb... Hantar dia p naik bas..
Waduh2 JDT tanah tumpah darahku..
Rindu nak balik kg,  apakan daya dok merantau ke negeri org..  N dapat somi org sini..
Hehe..
Sempat ber entry.. Ok la..  Bas dah sampai..
Dia pun dah gerak ke jb.. Bye hubby.. 😕😕😕

4 ulasan:

zino berkata...

semoga selamat sampai ke distinasi...

Syahran Syah berkata...

Assallammuallaikum..salam ukhuwah.

rosebiru79 berkata...

tq Abah Zino..:)

rosebiru79 berkata...

Waalaikumsalam.. @Syahran syah

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog