SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 5 Mei 2011

cerita semalam

salam...
sana sini orang asyik bercakap tentang OSAMA B LADEN ... lain lak ngan family akak... tak banyak yang kami tau pasal perkembangan terkini...almaklumlah sekarang nie dah jarang tengok berita...huhu...
ada la sekali sekala tu sempat gak mata memandang berita jam 8 @ tv3... 
sekarang ni husband kak dok cite pasal motor TRIUMPH... dia baru dapat lubang murah...500cc tu...ermmm harga tak cecah rm10000 lagi...ermmm.. kalau ikut harga pasaran dah cecah 20k keatas...mana tak giler cik husband tu nak p beli motor tu...huhu... inilah berita hangat kat umah akak sekarang nie...
akak pon tumpang hepi la...coz kalau dia jadi beli motor tu, maka jadilah kami balik kampung.. weekend nie..hihi... mana tak hepinyer...

2 ulasan:

Hanis Azla berkata...

klu dapat balik kampung siapa yg tak hepi kan..

tice sha berkata...

tul la kak...hehe

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog