SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 21 Mac 2011

Panas..Panas...Panas...

salam...

panasnyer hati tengok cite sejuta cinta marshanda nie... tapi memang kebanyakkan cite2 indonesia ni buat hati sakit dengan karektor yang dicipta tu... kadang2 terlampau bodoh, kadang2 terlampau jahat sangat... kadang2 memang sengaja nak jadikan cite tu lemau dengan putar belit...
macam citer sejuta cinta marshanda ni... asri (ibu angkat marshanda) teruk sangat kena tuduh macam2... kalau dia bagi tau cite yang sebenar mesti ok semua... ermmm... hampeh tul... n yang betul2 hampeh akak la...yang tetap tertunggu2 tiap2 hari...terduduk depan tv...addeh...
dalam hati tu siap berharap la si asri tu bagitau marshanda semua rahsia... biar cepat semua terbongkar....huhu
ermmmm

4 ulasan:

Hanis Azla berkata...

itu yg akak malas nak tgk sinetron2 no.. kita pula yg emo jdnya.. lps tu tak boleh nak miss walau satu episod he..he..

Tahniah yer.. Jawapan Tice sha betul untuk GA akak tu.. Nnt minta tlg tinggalkan email add dkt blog akak yer.. Thank you..

tice sha berkata...

tu la kak... hehe...
ye ker saya dapat teka betul... terima kasih...nanti saya tinggalkan email...:)

Cempaka Biru berkata...

paling menyampah cite indon nin bila sengaja nak panjang2 kan or watak heroin terlalu baik sebaik malaikat, ehhehehe,,,

tapi layan lah jugak kadang2...

salam ziarah
entry terbaru : http://gadiscempaka.blogspot.com/2011/03/buat-si-penunggu-result-spm.html

tice sha berkata...

cempaka... tul la... tapi kita tetap tercongok depan tv gak menunggu ek...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog