SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 30 Ogos 2010

MISTERI DI KAMPUNG KU...

SALAM...

MISTERI NI JADI KAT JIRAN AKAK... KESIAN... RUMAH DIA TERBAKAR TAPI BUKAN SEBAB DI BAKAR , MAIN MERCUN ATAU BUNGA API ATAU KECUAIAN AHLI RUMAH... KEBAKARAN INI DISEBABKAN OLEH MAKHLUK YANG KITA TAK NAMPAK.. KIRA MAKHLUK HALUS LA TU..

selepas terbakar keluarga tersebut menumpang di rumah ibunya... tapi tak sampai 5 hari tinggal kat sana, rumah ibunya pula terbakar... sekarang family tersebut terpaksa la menumpang di balai raya.. kemungkinan adik beradik mereka tak berani nak tumpangkan family tersebut, almaklum kejadian ' pelik tapi benar'.. lagi pon mesti family tersebut tak nak menyusahkan sedara mara diorang... takut umah diorang lak terbakar...

ni pon kat balai raya tu pon dah mula terbakar sket2... kami jiran2 ni nak bantu pon tak tau nak buat pe... tpi ade la yang tolong berjaga kat balai tu n tolong2 padam2kan api yang menyala....ari Jumaat lepas katanya adalah anak buah Datuk Harun Din datang mengubat... malam tu plak blackout kat balai raya... rupa2nya ada wayar kat meter yang hilang... TNB tu pon naik pening.. cam ne bleh hilang...

dan dalam minggu lepas juga lah kereta mereka terbakar sewaktu di sekolah... mb di sebabkan oleh baju yang baru di beli di letakkan di dalam kereta tersebut... mereka cuba memecahkan cermin kereta tapi tak boleh, walaupon menggunakan batu yang besar... akhirnya bila di laungkan azan n dibacakan selawat baru bleh pecah cermin kereta tu... misteri2...

akak pon seram2 gak dengar cerita... dekat lak tu dengan rumah... apa2 pon kira bertawakal je la...

entahlah... kata bulan puasa ni, takde la benda2 macam nie.. tapi kuasa Allah kan... nak tunjuk pada kita...

k la sampai sini dulu la yer... ade perkembangan terbaru nanti akak sambung lagi..:)

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog