SPECIAL FOLLOWERS

Selasa, 5 Mei 2009

TKDE APA2 YANG BERLAKU LAGI...

salam...
Alhamdullillah... setakat hari ini belum ada kes2 yang 'besar' berlaku... lega rasanya... cume beberapa orang pengawas tak menjalankan tugas... geram gak... coz dah diberitau... mentang2 lah guru besar tkde.. diorang ni nak dicakap baru nak buat... macam tukul ngan pemahat...
besa pengawas tahap 2 la... yang anggap diri mereka dah beso... kepala dah keras, orang kata la... aku lak tak ajar diorang... lagi lah kurang respek... hampeh...tkpe2..
tu lah TICE SU... dah bagitau ari tu tingglkan la petua atau aura2 dragonball ke... bior aku praktikkan... huhuhu...
k la... selamat menjalankan tugas...
chio....



Photobucket

2 ulasan:

su berkata...

cayork2!

hehehe...teruskan usaha anda! hahaha!

pengawas2 tuh kene panggil ngan akak nanti tuh! beseee dia!hehehe!

tice LIN berkata...

hehehe... tadi hajah panggil dak2 rmt... n die kol saya tanya pasal nama yang nak di hantar ke ppd.. saya dah bagi kat dia... dia nak hantar kot..

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog