SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 20 April 2009

SHARING

menelefon seminit bertanya khabar ibubapa adalah lebih murah dari secawan teh tarik dan masa yang terbuang berbual kosong.... hargailah orang tua anda selagi mereka masih ada...
miss my parents...huhuhu...
dah dok jauh nie... teringat la zaman2 dok dengan mereka...
suka2 hati kita nak buat apa... dah dok ngan mentua..huhuhu..kena lah pandai2 bawa diri...
macam2 hal...
apa2 hal pon aku hepi sebab ni lah kali pertama aku pindah dari negeri asal aku..hehehe... kalau tak rasanya tak pernah aku nak kuar dari JOHOR tu.. la nie.. merasa gak aku jadi orang Selangor.. jadi ahli keluarga Banjarian ...hehe..
tak pernah aku mimpikan akan berjauhan dari keluarga aku sendiri...
apa2 hal pon aku doakan Ibu dan Ayah aku akan bahagia selama-lamanya...

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog