SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 30 April 2009

MakAN Pon NaK KEna PAKSA ke???!!!!!!

TAK TAU NAK BERSYUKUR


salam... selamat berteu kembali... dalam sesi luahan rasa... hehe


dah bape hari aku meninggalkan sekolah... ari ne aku kembali dengan cerianya... tapi pagi2 aku dah terlihat lah insiden yang menyayat , menyiat2 n yang tak bersangku paut dengannya lah...


sekumpulan ank2 murid aku tengah beratur nak ambil makanan di kantin... ermmm... rupa2nya.. mereka ni dkategorikan sebagai anak murid yang kurang mampu n mendapat bantuan makanan... huh!!


tak pe lah... tapi yang tensennya... mereka ni tak mau makan, makanan yang disediakan... tak ke geram tu.... dah lah di beri percuma... tak nak makan lak... sampai ade cikgu cakap..... nak makan pon kena paksa... diorag ni betul2 tak bersyukur... kalau lah mereka n di letakkan di Afrika...mesti diorang tak macam nie gaknya...

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog