SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 10 Julai 2014

Altel

my new sim card.. dah lama tercari-cari  simcard ni.. baru hari ni dapat.. nasib baik ada kawan sekolah yang tolong.. susah gak nak cari kat sini... kalau ada yang berminat area Sungai Besar boleh la dapatkan di bangunan Mara.. En. Hafizan... 0126952141..

4 ulasan:

lely berkata...

hye, BOLEH BAGI FEEDBACK SELEPAS GUNAKAN ALTEL? SEBAB SAYA TERASA NAK BELI. THANKS..

-chocvedenttachesse@gmail.com-

rosebiru79 berkata...

ok..

@}--niEra-- berkata...

sis, sy pun baru seminggu beli ALTEL ni..so far internet mmg stabil..but kata2 org yg internet laju kt kawasan kampung mmg tk betul la..

rosebiru79 berkata...

dah cuba guna.. macam tak berapa ok.. line tenet pun lembab jer.. tak cecah 3g pun

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog