SPECIAL FOLLOWERS

Ahad, 19 Jun 2011

cerita pukul 2

salam...
addeh... sebenarnya ntah apa2 ntah yang akak nak karutkan nie...
penat sket hampir 2 minggu nie... huhu... rumah bersepah... renovate sket... pasang ceiling... 
letih tengok keadaan umah... jap2 pindah bilik.. kemas sket2..sok bersepah lagi...
paneh lak tu... tak besh nyer balik jer sekolah kena berkurung dalam bilik.. coz diorang buat kerja... malas la nak kacau... kalau hubby akak ader tak pe... takde la segan sangat..
n hari ni baru hubby cakap pagar kat pintu dapur hilang... huh!!!!! ingatkan pekerja diorang yang bukak coz senang lalu lalang kan... tapi tak... ader yang curi... wow!!!!.. pagar kayu yang seberapa tu diorang kidnap??????  memang la kayu jer... tp hubby akak buat cantik tu, berseni lagi... hilang cam tu jer...:( sapa la yang buat kerja mengong tu... tak de sivik langsung...
risau gak cam nie... tinggalkan umah kosong... sapa nak jaga umah nie, dah la siang sume kerja...ermmm... kena pasang cctv kot...

selamat hari bapa buat semua yang bergelar bapa..
buat ayahku.. semoga sentiasa ceria dan kekal awet muda..
buat suamiku.. terima kasih kerana menjaga anak-anakku... 

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog