SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 29 November 2010

SEPI ITU INDAH

SALAM...

dah bape ari nie akak menyepi...jangan kata nak berbelog... nak on laptop pon tak dan...huhu... akak kena demam +batuk yang teruk+selsema... setakat demam yang baru lepas ni..walaupon bersaki baki lagi... dah masuk 3 kali ...addehhh... akak terima seadanya...coz, sakit tu kan cuci dosa... tapi kan wisau gak takut2 demam len... ialah kan musim hujan n banjir...nasib baik lah ok dah...
sakit nie gak bleh menyedarkan kita betapa pentingnya menjaga kesihatan...  muhasabah diri... masa akak tengah teruk(cewah)..sebenarnya badan akak jap panas n jap sejuk masa tu...so susah lah nak tidur lena... teringat la memori2 silam.. dan akak terasa bersalah n menyesal... mungkin apa yang terjadi de hikmahnya... demam akak ni memberi peringatan pada akak...huhu... semoga Allah lindungi akak n family...amin...
sepi itu indah kan?... bila sesorang terbaring..macam2 yang datang kat otak....ermmmm

addeh... bulan dah jadi gelap....ekeke... iklan sat...tengok cite MADU TIGA...sesi kejar mengejar isteri pertama encik jamil dengan encik jamil...huhu... 

ok lah...layan cite ni dulu ler... akak ni memang peminat cite2 P.Ramlee....

jom...layannnnzzz...

4 ulasan:

AiDa AzRyN berkata...

hope akak cepat sihat..

tice lin berkata...

tq..aida...nie dh ok sket...:)

Cempakamelati berkata...

semoga cepat sembuh

♥ Cheenta ♥ berkata...

sis..i ada tag untuk u la mai2 ambil tag u na

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog