SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 15 November 2010

pertukaran guru-guru 2011

salam...


hari ni 15 november 2010 hari yang paling bahagia pada sesetengah guru... sebabnya ialah keputusan pertukaran di keluarkan ....tahniah diucapkan kepada guru-guru yang dapat bertukar... terutama pada guru-guru sekolah akak... sedih gak diorang bertukar ...coz cikgu yang dapat tukar tu sebilik dengan akak... taun depan tinggal kak sorang2... huhuhu...
pada yang takdapat tukar tu... jangan sedih taun depan cuba lagi...hehe
sebenarnya kat mana2 pon sama... masalah murid yang sama... cuma seronok ler bila dapat balik kampung sendiri kan... tak dapat balik kampung pon dapat balik negeri pon dah cukup bagus dah... lagipon kebanyakan yang baru posting ni tinggalkan family coz dihantar ke negeri2 lain... yang kabel besau tu, cepatlah pindahnya... yang tak ade kabel ... kena la tunggu kan...
pe2 hal pon SELAMAT MENJALANKAN TUGAS  di sekolah baru pada guru2 yang dapat berpindah...

p/s...hehehe.. akak ni pon tak tau la...taun depan kot...pindah kat sini gak, cari sekolah dekat ngan umah...

5 ulasan:

diana berkata...

saya tak suka betul
orang guna kabel2 ni untuk kepentingan sendiri..
tak adil..kan??
kesian pada yang lebih berhak..

tice lin berkata...

nak buat camne... diorang kena fikir keluarga... macam cikgu kat sekolah akak ni, baru dapat baby...husband kat kedah sana... tapi tak dapat pindah

apek poyo berkata...

mana² pun samo...yang penting ilmu yg dicurahkan pada pelajar..
budak zaman skrg bukan mcm dulu..tak bole kena cuit sikit...saman

Mawar Merah berkata...

Rezeki la tu dpt keje kt kg sendiri (like me) hehe. Syukur sgt2coz da bertahun2 dilempar jauh takde sesaper peduli, akhirnya daku dpt pulg ke kgku dkt dgn family. (^.^)

tice lin berkata...

yup...kat mana2 pon sama....

tahniah mawar...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog