SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 25 Oktober 2010

PROGRAM GENERASI IDAMAN SELANGOR

salam...

dalam kebizian karenah anak2... pada awalnya cadang nak ke kolej komuniti... kat sana pon de program anak nak p sana coz ade upin n ipin datang.. tapi tu la, hubby pon ade rencana len gak..ermmm mana satu nak p nie...so amk keputusan ikut hubby ngan kawan2 dia ke Tesco ... ni semua sebab ader program untuk rakyat negeri Selangor... generasi idaman la katakan... dia pula dengan geng2 motor dia la... 
akak ade la soh anak2 akak amik gmbo tapi diorang banyak amk gambo motor lak... huhu... mentang2 ayah diorang minat motor, menjangkit la kat anak die ek.. akak tak dan la nak amik kan coz bz ngan Arissa.. tu pon ader yang dok cuit2 arissa.. seb baik arissa tak menangis besanya kalau orang tak kenal nak dukung atau kacau dia mesti dia nangis...

 k la selebihnya layan lah gambo2 kat bawah nie ek...:)
 suka tengok motor ni... ganeh gitu...

 ni kat pentas utama kot...
danish dapat goodies bag tapi tak sempat nak snap lak...
 ni abang gemuk ensem nak masuk gak...huhu


 ade lak yang enterprem ek... tapi tak nak tengok depan lak... panas gaknyer...


k la... sekian...:)
 

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog