SPECIAL FOLLOWERS

Ahad, 18 Julai 2010

danish's world and my world...

salam...

N3 kali nie pasal anak aku yang n0 3... aku perasan benda nie sejak hari Jumaat lepas dia dok nyanyi lagu nie sokmo...


papa ku pulang dari kota,
papaku belikan kereta,
kereta kecil warna kuning,
boleh ku bawa ke sekolah,
pon! pon! pon!pon! pon! pon! pon!pon! pon!
kereta kecil ku berbunyi,
mari lah adik mari naik,
boleh ku bawa ke jumpa nenek...


bila aku tanya kenapa dia tukar warna kereta tu.. dia cakap sebab kereta yang ayah belikan warna kuning.. n dia nak bawak p sekolah... huhuhu... pandai betul...

huhu... bila dia nyanyi lagu nie, ingat balik zaman sekolah rendah dulu... zaman di mana istilah 'otak udang' selalu kedengaran... ni semua angkara MADAM TEH... tapi die tice faveret aku... n aku adalah murid kesayangannya... chewah..ehem2... bukan aku kata eh, cikgu n kawan2 kelas aku dulu yang kata...hehe.. sebabnya 1. aku paling pandai dalam Bahasa Inggeris( subjek yang diajar oleh MADAM TEH)... 2. muka aku kot ( kecik2 muka aku ala2 budak cina..putih n mata sepet) sampaikan aku di gelar anak cina oleh kawan2 kampung dulu... sedey seh, sebab aku tak suka diorg ejek aku...huhuhu...

sekarang bila ingat2 balik sumenya terasa indah... p sekolah agama, main rounders dulu baru masuk kelas... men guli ngan dak2 lelaki, mainbaling tin, men baling selipar, main bola perang, tangkap ikan, nguber parit.. hehe...dulu aku ganeh sket, satu jer aku tak pandai main...gasing... ntah kenapa aku tak minat...ermmm...

k
awan2 masa sekolah rendah memang best... n my bestfren until now... NORMALA.. dia kat penang sekarang... but we still keep in touch...

k la cukup kt tuk kali nie...k la selamat beramal...:)

SCHOOLMATES DOLU2 MASA SEKOLAH RENDAH..

MALA. MAS, IMA, FIZA, INA, KIKI, POJIE, KHIDIR, IZAM, KHAIRUL, SAMSUDIN, NASRIN

4 ulasan:

amira berkata...

huhu..kanak2 bermain dengan imiginasi,,bagus tu utk perkembangan otak..
(tahu teorinye aje) hehe

lin berkata...

tu la... dia cepat jer tangkap n ubah suai lagu tu

Hamzah Ian berkata...

nape beruang kutub tak makan penguin?? hoho.. iklan tv jap

lin berkata...

sebab tinggal di dua kawasan berbeza....:)

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog