SPECIAL FOLLOWERS

Rabu, 1 Julai 2009

tak sabar menunggu....

salam semua
addehh...


letih dah rasanya dok dalam 'penjara' spital nie.. rasa cam terasing dr dunia luar jer...


dah la kanak2 bawah 12taun tk bleh masuk... aku lak yang kena keluar wad kalau nak jumpa... hampeh..


pak guard lak btl2 ikut rules, tk bg anak aku masuk walau sekejap...kijam, kijam sangat kijam...huhuhu... sian kat die... cian kat aku gak


td doktor cakap aku dah leh kuar... tp tu ler.. pas ni kena re admit lagi..lotih den... kuar masuk spital... cam ne la anak2 murid aku ek... mesti hepi , sebab tak yah belajar English ngan cikgu yang ala-ala garang nie...hehe...


yang paling aku tak tahan...spital nie banyak nyamuk la... aku nie dah la tk tahan dengan gigitan berbisa makhluk tu... cepat je berbial..hampeh... nama je spital.. tp nyamuk... alangkah banyak nyer.. cam ne tu... nak tak nak aku soh hubby aku bawak ubat nyamuk yang pakai letrik tu... tp jenis nyamuk degil... tak takut mati...


semalam lagi kat sini... cepat la masa berlalu...


addeh...cite polis lak diorg bukak... aku tk bape minat... bosan ler aku jawabnya...


3 ulasan:

su berkata...

huhu...sabar bebanyak yer..akak doakan cepat2 baek & kembali ke skolah! hehehe...


"budak2 rindu tuuu!"


hahaha..

ONE ZABA berkata...

yeahhhh, tice balik hari ni!!!!!

tice lin berkata...

kak su- terima kasih... dok teringat pe lak kwn2 kita ckp ek..saya lama takde.. huhuhu

cik one- yeah2... dah kuar spital

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog