SPECIAL FOLLOWERS

Khamis, 23 Julai 2009

kenapa tk di asingkan??

heran n pelik spital nie... pesakit HIV n pesakit berjangkit macam TB tak diasingkan...
rupa2nya selang satu katil dari aku tu bekas drug addict n positif HIV...huhuhu.. terperanjat aku dengar, bila akak cleaner tu bgtau... depan aku lak pesakit TB... makcik tu lak syik datang katil aku nak berbual.. aku bukan la tak suka ngan diorg tu... tp takut tu.... dah la aku pregnant.. apa2 hal berlaku cam ne? ermmm...:(
spital len macam nie gak ker?

4 ulasan:

ONE ZABA berkata...

mintak balik je la.....

tice LIN berkata...

mungkin sok balik kot... td pujuk2 rayu doktor amk darah ari nie.. kuar result sok tghri ptg bleh balik la...

su berkata...

bahaya tuh!huhuhu...

tice LIN berkata...

tu la kak su... risau gak... cam ne spital ni ek...

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog