SPECIAL FOLLOWERS

Ahad, 28 Jun 2009

saat-saat mendebarkan...akhirnya pasti..

BERITA GEMBIRA BUAT KU N FAMILY

setelah menunggu setahun lebih...akhirnya sesuatu yang amat ku tunggu n paling bermakna aku terima...
Alhamdulillah aku pregnant gak... almaklum la... anak aku yang bongsu dah 5 taun... tp tu ler... awal2 ni dah selalu kena masuk wad... huhuhu... darah manis la katakan ..hihihi... kena cucuk selalu lak tu... ( dia cucuk tang sana, die cucuk tang sini)... adehhh... naik lebam tangan aku dibuatnya...
sume ni dugaan yang aku kena harungi n hadapi... demi orang tersayang... tapi adakah dia mengerti...????
NVM la... apa2 hal... akan ku tunggu kehadiran mu...my baby..

shomelnya die...

Tiada ulasan:

Assalamualaikum, Diam itu lebih baik kan.. Bila merasakan diri itu tidak diperlukan baik kita jauhkan diri kita dari mereka. Bila terasa ...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog