SPECIAL FOLLOWERS

Isnin, 25 Mei 2009

sedar tak sedar...

tup tap...tup tap.. dah nak masuk bulan jun... huhuhu... hampir setahun la aku dok kat selangor ni...huhuhu..
begitu banyak yang aku tempuhi...pengalaman yang cukup berharga, bermakna, sia-sia, ketawa, menangis, suka, duka, gembira... macam2 ada..astro la pulok...
yang aku mengerti...setiap yang berlaku ada hikmah dan balasannya...beajar dari pengalaman dan kesilapan... tp ada org kata lah yang aku selalu tak ingat...memang aku akui, aku ni pelupa( tanda2 dah tua)... cam ne nak jadi kan aku nie kuat daya ingatan ek.. ntah ler... aku sendiri tak ingat camne cara nak mengingat...hehe..melalut lagi...pe2 ntah...
aku sebenarnya aku sedang merancang satu benda nie.. tp tu ler... menjadi ke tak...aku tak sure...
ermmm...cite pasal bulan nie... sedar tak sedar dah dekat bulan rejab pastu syaaban, pastu ramadhan,pastu syawal....huhuhu... cepatnya masa berlalu...
besanya org pompuan la yang dah busy... nak buat persiapan raya awal2 ni... untuk memudahkan kerja2 sebelum raya... nak buat camne... kalau nak tunggu bulan ramadhan baru nak buat... alamat tak berbaju lak ahlil2 keluarga..hihihi...
tp yang paling penting pose tu kena ganti cepat2...kang tak sempat lak.. huhuhu...
apa yang aku dok merapu nie pon aku ak tau la... aku tensen sebenarnya... nak berkaraoke sore dah ler tak sedap... setakat nak men'yumbang'kan sore yang dah sedia sumbang nie... bleh ler...ermmm... merapu merepek meraban la dalam n3 kali nie..
hati kama, jiwa kacau, bakal2 nak jadi ijo ni... kelemahan tahap gaban bertukar jadi cipan...adehhh....
kalau korang boring baca nie sowi ek... tak baca pon tak pe... aku,,no problemo..;)).. sekadar luahan dari jiwa yang sedia haru biru, hitam, coklat, macam2 kaler ader..
k ler... selamat semua
"ya Allah, Maha Pengampun, Maha Penyayang dan Maha Mengetahui...Kau ampunkan lah dosaku, kesilapan ku, hari ini dan semalam... sesungguhnya aku tidak sedar apa yang aku lakukan.. ampuni dosaku ya Allah, aku insan yang lemah.. dan tidak mampu menahan godaan dari syaitan, yang selalu merosakkan hati manusia...berikan aku kesempatan dan petunjuk untuk menebus kesilapanku...amin"

Tiada ulasan:

Menu semalam

Assalamualaikum, Haha..  Saja nak pos gambo,  bukti akk masak.. Menu hari ahad lepas.. Udang lipan goreng tepung Ayam korek-korek Say...

nuff

Cari Blog Ini

Arkib Blog